Magyarok vallottak arról, hogyan vásároltak a korlátozások idején
A legtöbben alapvető cikkeket és élményeket vásárolnak online a felmérés szerint.
Összesen 76 találat.
A legtöbben alapvető cikkeket és élményeket vásárolnak online a felmérés szerint.
Nagyon sokan kitöltötték a járvány modellezését segítő kérdőívet.
Új hobbikat is találunk a négy fal között egy felmérés szerint.
Az idén már a teljes cafeteriajuttatás több mint kétharmadát a SZÉP-kártya teszi ki.
Dinamikus növekedésnek indult a digitális lottózás.
Jobban csökkent az áramfogyasztás a szezonálisan várhatónál.
Megvizsgálták, hogyan változtatta meg a karantén a magyar emberek szokásait, hobbijait.
Felmérték a 19 és 29 év közötti magyar fiatalok megtakarítását.
A férfiak optimizmusa viszont az európai átlaghoz közelít.
Hogyan gondolkodik a fiatal generáció a pénzről? A friss felmérésből kiderült.
Az önkormányzati választások az abszolút győztes, de a Csernobil-sorozat és csirkemellreceptek is szerepelnek a legtrendibb kifejezések között.
A minimalista életszemlélet jegyében egyre kevésbé idegenkednek az emberek a használt holmiktól akkor is, ha a karácsonyi ajándékozásról van szó.
Nagy Közösségi Média kutatás: íme, a 2019-es használati szokások!
Kiderült: a fiatalok 70%-ának nehezen megy az elköltözés a szülői házból.
Az autóvásárláson gondolkodó magyarok 29%-a már elektromos autót venne.
Bár már javult a helyzet, sokan még most sem rendelkezhetnek a kevés szabadnapjukkal.